Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Jornades i monogràfics
Monogràfic

III Jornada de Canvi Estratègic en Clústers

Presentem els casos de tres companyies que formen part de clústers catalans i que han passat per un procés de canvi d'estratègia empresarial per ser més competitives.
23-12-2015
1639 visites
Aquests casos són una excel·lent eina de treball, ja que permeten adquirir un coneixement generalitzat dels problemes i, sobretot, de les oportunitats a les quals s'enfronten les empreses. També faciliten el desenvolupament d'habilitats per donar-hi resposta d'una forma sistemàtica.
Un clúster és una eina per entendre un negoci, impulsar accions per millorar la competitivitat de les empreses i fer-les més rendibles.


Comexi Group: cap a la impressió sostenible

Comexi Group (membre del CEQUIP i Clúster del Packaging) subministra béns d'equipament per a la indústria de la conversió de l'envàs flexible. Comexi ha fet de l’aposta per la sostenibilitat, la personalització de la maquinària i la proximitat, avantatges competitius.

Sintagmia: creixement a través de la diversificació de negocis

L’origen de Sintagmia (membre d’INDESCAT i Clúster de Salut Mental) és l’empresa Llop-Gestió de l’esport, dedicada a la gestió d’equipaments esportius per a administracions públiques. Després d’un estancament, va apostar per adquirir altres empreses i desenvolupar conceptes innovadors.

Hospital Sant Joan de Déu: aposta per la medicina transfronterera

En un context condicionat per les restriccions pressupostàries i la baixada de la natalitat, l’Hospital Sant Joan de Déu (membre del Kid’s Cluster i Clúster de Salut Mental) ha impulsat un pla estratègic per posicionar-se al món com a referent en natalitat i medicina infantil d’alta complexitat.

La teva puntuació
Mitjana (0 Vots)