Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Jornades i monogràfics
Esmorzars d´innovació

El repte de ser el primer

Organitzador: ACCIÓ
Lloc: Barcelona
Data: 30 de juny de 2016
15-07-2016
2029 visites
Cooltra ha apostat per un model de negoci innovador com a palanca per a l'expansió de la seva empresa de lloguer de motocicletes. Ha desenvolupat el motosharing, un nou servei que se centra en el concepte de pagament per ús i que integra tecnologia per oferir servei al lloc i al moment que el client ho necessita, a través d'una aplicació mòbil.
Els Esmorzars d'Innovació d'ACCIÓ t'ofereixen sessions per reflexionar sobre la capacitat d'innovació de la teva empresa. Apunta-t'hi!
L’eCooltra Motosharing és un servei de mobilitat urbana en què l’usuari es converteix en el propietari de motos elèctriques i paga pels minuts utilitzats per fer desplaçaments curts per Barcelona. Aquest model de negoci escalable, destaca per l’eficiència i la sostenibilitat i demostra que la innovació tecnològica ha permès a l’empresa Cooltra aprofitar aquest avantatge competitiu per créixer i diversificar-se.
Claus per comunicar la innovació a Cooltra

Jordi Tomàs, director de màrqueting de Cooltra, explica com han introduït tecnologies punteres per optimitzar la gestió i el funcionament del servei, quines col·laboracions han estat necessàries perquè el projecte vegi la llum, i en especial, com han plantejat la comunicació del servei com un dels elements clau per al seu èxit. 

La teva puntuació
Mitjana (0 Vots)