Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Jornades i monogràfics
Setmana de la internacionalització

Setmana de la Internacionalització 2014

Organitzador: ACCIÓ
Lloc: Barcelona
Data: Del 26 al 30 de maig de 2014
25-06-2014
1723 visites
La Setmana de la Internacionalització és l'esdeveniment de referència de l'empresa exportadora. Els experts d'ACCIÓ assessoren les empreses en el seu camí cap a l'exterior, tant per conèixer noves destinacions, com per prioritzar els productes i països amb més possibilitats.

La darrera edició, el maig de 2014, va iniciar-se amb la sessió plenària a càrrec del Prof. Dr. Germà Bel, economista i polític català, que va parlar de l'estat en què es troba l'economia catalana i els seus factors estimulants.Durant la sessió també van participar els representants de les empreses SCYTL, ZANINI i IMC TOYS en una taula rodona.

A continuació pots veure els vídeos del Prof. Dr. Germà Bel i de la taula rodona de la de la sessió plenària. També volem compartir amb tu totes les presentacions dels seminaris temàtics i geogràfics que van tenir lloc durant la Setmana de la Internacionalització 2014.
ACCIÓ dóna suport a les empreses catalanes que volen créixer als mercats exteriors a través dels 34 Centres de Promoció de Negocis presents als principals mercats del món.
"La productivitat d'una empresa és el que li permet competir". Prof. Dr. Germà Bel

El Prof. Dr. Germà Bel va exposar algunes estratègies perquè les empreses siguin més competitives. L’economista advoca per la realització de reformes estructurals amb l’objectiu d’augmentar la productivitat de les economies. D’aquesta manera, les empreses poden ser més competitives i es facilita la seva acció fora del país.

Casos reals d'empreses catalanes que exporten

L’interessant debat que es va produir durant la taula rodona va comptar amb la presència de Pere Vallés, CEO de SCYTL, Joan Miquel Torras, president de ZANINI i Albert Ventura, CEO de IMC TOYS. Tots ells van compartir les seves experiències durant el procés d’internacionalització de les empreses, les expectatives de futur que tenen i el dur camí que han hagut de recórrer per arribar a l’èxit.

La teva puntuació
Mitjana (0 Vots)