Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Ferran Cívico , CEO de Take Your Week

Lots de cortesia per als apartaments i bungalous

Entrevista
Font: ACCIÓ
27-03-2015
1323 visites

Take Your Week és una start-up que forma part del Pla Embarca de Start-Up Catalonia a Girona. Comercialitza productes d'acollida per hotels i cases de turisme rural. També fabrica kits de servei per millorar l'experiència dels clients d'apartaments turístics i bungalous.



Start-Up Catalonia és el soci de creixement de les Start-Ups catalanes. Et proposa l'acompanyament expert en les primeres etapes de vida amb un equip d'experts (emprenedors d'èxit, assessors especialitzats, mentors) i amb la intenció d'afavorir i fer créixer les start-ups seleccionades a través de dos plans: el Pla Embarca i el Pla Esprint.

Take Your Week

Ferran Cívico, CEO de Take Your Week

 

1. Fa dos anys i mig vas iniciar l'empresa Take Your Week i, ara fa pocs mesos, vas iniciar un nou e-commerce anomenat Hostelarium. Explica'ns aquests canvis i nous models de negoci.

L'empresa Take Your Week, va ser la manera en què ens vàrem introduir al món de l'hostaleria, que era el nostre target de mercat. Si ho fèiem de la manera tradicional, era molt difícil arribar al mercat. Amb un producte innovador i molt personalitzat com era el kit de neteja per a apartaments turístics i bungalous, vàrem poder introduir-nos a poc a poc en aquest mercat tant difícil. Un cop introduïts, això ens ha permès crear Hostelarium, que és un e-commerce de productes de neteja i d'un sol ús per a hostaleria.

 

2. A més, el vostre projecte té un component social, què feu?

Al projecte de Take Your Week, des d'un bon inici hem encarregat que la part d'embalatge dels kits ho faci el Centre Ocupacional i Especial de Treball Tramuntana a Palafrugell. Així donem feina a persones amb disminució psíquica de la comarca. N'estem molt contents de la feina que fan i ho fan molt i molt bé!

 

3. Què és el que us va motivar a emprendre?

Quan vaig deixar l'empresa familiar, vaig decidir que era el moment de fer-ho. No tinc estudis superiors i, per tant, era difícil accedir a un tipus de feina determinat. A més, creia que era el moment idoni per fer-ho. El sector distribució i Internet era el que més em motivava.

 

"Els encerts i errors depenen de tu"

 

4. Què és el millor i el pitjor de ser emprenedor?

El millor i el pitjor alhora és que les decisions les prens tu mateix i els encerts i errors depenen de tu; formes part de totes les decisions. Una de les millor coses és quan un client torna a confiar en tu i et torna a comprar. És el resultat de fer les coses ben fetes.

 

5. Què us diferencia de la competència?

Quan surts al mercat, penses que ets l'únic que vens allò i que no tens competència. La realitat és que la competència sempre hi és, però potser no en els mateixos productes que ofereixes tu. Pots competir en preu o fent les coses ben fetes i ens vàrem decantar per això últim. Creiem que és la manera de donar qualitat i diferenciació al nostre producte.

 

6. Ara que podeu vendre a tot el món, com us promocioneu, com us doneu a conèixer?

He estat investigant durant aquests últims anys i he estat molt autodidacta. Ara estem posant en pràctica tota la informació rebuda. El que vàrem fer inicialment va ser provar l'eina per veure que fos útil i entenedora. També ens ha anat molt bé envoltar-nos de persones que han passat per aquesta mateixa experiència. A través del programa Start-Up Catalonia, vàrem poder conèixer en Jaume , un expert en temes d'e-commerce que ens ha ajudat molt a establir unes bases molt sòlides.

 

La teva puntuació
Mitjana (2 Vots)