Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere

Com gestionar els recursos humans 2.0

Material de:  Bizbarcelona 2011
Presentat per: Enric Jové | Director General de McCann Digital
27-06-2011
3906 visites
Com poden les empreses aprofitar les xarxes socials millorar la incorporació de talent? Com podem els professionals crear i gestionar una marca professional a Internet? Enric Jové, expert en negocis digitals, ens dóna les pautes per treure tot el rendiment professional d'aquestes noves eines.
Per reproduir correctament aquest contingut és necessari instal·lar el programari Adobe Flash Player. Si us plau, baixeu-vos l'última versió, només us requerirà uns instants.

Facebook image

La velocitat d'Internet: Hem passat massa ràpid de l'e-branding i l'e-recruitment al social branding i social recruitment. Tant empreses com professionals estem aprofitant una petita part del potencial actual de la gestió de recursos humans 2.0.

Una realitat amb futur: És difícil saber si unes xarxes o altres sobreviuran en el temps, però el que és evident és que les xarxes socials han arribat per quedar-se i cal aprofitar-les.

Més eficiència: Des del punt de vista empresarial, les xarxes socials permeten abaratir costos i reduir el temps dels processos de selecció. També els possibilita augmentar l'abast geogràfic o temàtic dels candidats que cerca, o contrastar i aprofondir en la informació aportada.

Desenvolupar una marca personal: A Internet és important gestionar el nostre perfil professional com es gestiona una marca. Entre la multitud a un clic de distància de les empreses, l'estratègia i la diferenciació són fonamentals. És important ser visible, elaborar una proposta de valor única i diferenciada, i actuar amb transparència, consistència i constància.

El CV no ha mort, s'ha transformat. El CV com a tal seguirà sent una eina important per simplificar la presa de contacte entre candidat i empresa, però Internet dóna noves possibilitats i permet demostrar, mitjançant les xarxes socials, valors com la proactivitat o l'actuació en xarxa. A més, el format multimèdia cada cop més usat en altres àmbits més personals agafarà rellevància en benefici de la diferenciació i claredat de les propostes de valor dels candidats.

La teva puntuació
Mitjana (3 Vots)