Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



 
T'apropem continguts de les temàtiques més estratègiques i actuals per al creixement de l'empresa catalana, recollides en jornades i treballs monogràfics.

Esmorzars d´innovació

Clear Channel, publicitat exterior sense límits

Clear Channel és una multinacional líder en comunicació ‘out of home', és a dir, en tota aquella publicitat que rebem fora de casa. Marquesines, pantalles a peu de carrer o en centres comercials...
05-04-2017
0 Comentaris
320 Visites

Esmorzars d´innovació

Drone is in the air. Com treure profit d'aquesta tendència

El BCN Drone Center és un dels 10 únics espais al món habilitats com a zona de proves per a drons. Nascut el 2012 i ubicat a Moià, rep empreses, universitats i clients particulars de més de 60 països que s'hi desplacen per testejar els aparells en les millors condicions. La posada en marxa de l'espai és una iniciativa de l'empresa catalana CATUAV, pionera a Europa en el desenvolupament de tecnologia pròpia per a drons.

01-02-2017
0 Comentaris
235 Visites

Esmorzars d´innovació

Millora continua per innovar: el secret de Vallformosa

Què cal tenir en compte per innovar a través de start-ups? Quins són els beneficis per fer-ho? Es pot fer corporate venturing i no morir en l'intent? Descobreix com l'empresa Zobele integra les start-ups en el seu procés d'innovació de manera que les dues parts obtenen beneficis.
20-12-2016
0 Comentaris
128 Visites

Esmorzars d´innovació

INNOV-UP: Com créixer innovant amb start-ups

Què cal tenir en compte per innovar a través de start-ups? Quins són els beneficis per fer-ho? Es pot fer corporate venturing i no morir en l'intent? Descobreix com l'empresa Zobele integra les start-ups en el seu procés d'innovació de manera que les dues parts obtenen beneficis.
09-11-2016
0 Comentaris
145 Visites

Esmorzars d´innovació

Com convertir-se en un campió de l'SME Instrument en 3 passos

Una PIME que utilitza la innovació per créixer, per ser més fort, per diferenciar-se de la competència i plantar cara a grans multinacionals. Així podríem definir a Chimigraf, una empresa líder en tints i vernissos que ha decidit millorar el procés i la visibilitat dels seus projectes d'innovació i que acaba de guanyar l'SME Instrument.
21-09-2016
0 Comentaris
1072 Visites

Esmorzars d´innovació

El repte de ser el primer

Cooltra ha apostat per un model de negoci innovador com a palanca per a l'expansió de la seva empresa de lloguer de motocicletes. Ha desenvolupat el motosharing, un nou servei que se centra en el concepte de pagament per ús i que integra tecnologia per oferir servei al lloc i al moment que el client ho necessita, a través d'una aplicació mòbil.
15-07-2016
0 Comentaris
1716 Visites

Esmorzars d´innovació

Embotits Salgot: alimentant la innovació des de 1928

L'ecoinnovació ha permès a l'empresa càrnia de productes gurmet, Salgot, ampliar mercats a nivell internacional i guanyar prestigi de marca, alhora que oferir un impacte positiu sobre el medi ambient.
18-05-2016
0 Comentaris
1138 Visites

Esmorzars d´innovació

Competir amb ecoinnovació: un exemple en teixits sanitaris

L'ecoinnovació crea beneficis econòmics i avantatges competitius en el mercat, alhora que facilita un impacte positiu sobre el medi ambient. Aquelles empreses que innovin per crear solucions sostenibles, que facin un ús més racional dels recursos i que redueixin l'impacte mediambiental, poden ser més competitives. És l'exemple d'AXIOMA Solucions, una companyia de l'àmbit de la salut.
08-03-2016
0 Comentaris
1515 Visites

Esmorzars d´innovació

Innovació oberta i interna a Biokit: dues cares de la mateixa moneda

La innovació oberta fa referència al procés en què les empreses recorren a la cooperació amb altres companyies, institucions o experts per aprofitar els seus coneixements per accelerar la innovació. La innovació interna es basa en l'aprofitament del talent i dels recursos de la pròpia organització. La combinació de les dues, implica que l'empresa ha estat capaç d'utilitzar tant les idees internes com les externes per al desenvolupament de la innovació.
10-12-2015
0 Comentaris
1583 Visites

Esmorzars d´innovació

Urbiotica: Els 3 elements essencials per consolidar-se a la Internet de les Coses

Quines són les claus per consolidar un negoci tecnològic al mercat? Com posicionar-lo, a més, com a referent amb l'objectiu de sensibilitzar les pimes sobre la importància de la gestió de la innovació a les empreses? Urbiotica, empresa de base tecnològica creada el 2008, ofereix productes i solucions per a la millora de l'eficiència en la gestió de les ciutats, gràcies a la tecnologia basada en xarxes de sensors sense fil i l'anomenada Internet de les coses. Les seves solucions són capaces de captar processos en temps real del que passa a aquests entorns dispersos i els permet competir internacionalment.
01-10-2015
0 Comentaris
996 Visites
S'han trobat 34 resultats
de 1 a 10