Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



 
T'apropem l'experiència i la visió d'empresaris i professionals que comparteixen bones pràctiques, expertesa i punts de vista innovadors per afrontar els reptes competitius de l'economia global

Iberflock

Iberflock vol generalitzar el flocatge en l'automoció

Iberflock ha fet front a la producció de la Xina especialitzant-se en flocatge i escuma tècnica per a l'automòbil. Així, ha concentrat els seus esforços en aconseguir un perfil d'especialista amb què ha passat a ser proveïdor de sectors tan exigents com l'automoció. Ara per ara, vol aparèixer com a soci d'empreses d'injecció per guanyar projectes importants, que sovint necessiten d'una empresa de flocatge.
Casos als mitjans
18-03-2007
0 Comentaris
2435 Visites

Rovasi

Rovasi il·lumina els mercats d'arreu del món

Gràcies a la competència asiàtica, Rovasi va canviar d'una estratègia de preu baix a situar-se en el segment mitjà alt i oferir una ampla gamma en il·luminació. Així, dissenyar una lluminària funcional tant habitatge com terminals d'aeroport, mesquites, hotels o torres d'oficines és el que els diferencia dels competidors i juntament amb la diversificació geogràfica del seu negoci els manté tot i la crisi.
Casos als mitjans
15-03-2007
0 Comentaris
2654 Visites

Cromo Duro Botifoll

Generar la demanda visitant directament arquitectes i dissenyadors

Cromo Duro Botifoll es va enfrontar amb la necessitat de renovar el seu negoci o va trobar una oportunitat en els acers inoxidables acolorits, un producte nou poc conegut. La bona experiència amb el restaurant de la Torre Agbar els va fer veure que allò més efectiu per a donar sortida al producte seria crear la demanda visitant prescriptors com arquitectes i dissenyadors.
Casos als mitjans
09-03-2007
0 Comentaris
2618 Visites

Cooked in Barcelona

Produir de forma local permet un major control dels processos

Cooked in Barcelona fa pantalons de gamma alta prioritzant la qualitat del producte final. És per això que produeixen de forma local, per tal de controlar l'acabat final, i poder realitzar correcccions d'última hora, al mateix temps que s'adapten amb major rapidesa a les novetats demandades pels clients.
Casos als mitjans
25-02-2007
0 Comentaris
1272 Visites

Swimbox

La venda directa permet oferir preus més baixos

L'empresa tèxtil Difusió Bany d'Igualada ha decidit fer front a la competència de l'Est Europeu i Àsia millorant la seva distribució mitjançant la instal·lació de màquines de vending de banyadors a centres esportius. Optimitzen la producció de licra amb la idea de posicionar-se en preu, que és el que cerca el seu públic objectiu.
Casos als mitjans
18-02-2007
0 Comentaris
2693 Visites

Sita Murt

Prestigi de marca a través del disseny i la tenda pròpia

Sita Murt ha potenciat el prestigi de la seva marca a través del disseny i la tenda pròpia. Pujant les seves propostes a les pasarel·les Cibeles i Gaudí han aconseguit desfer-se de l'etiqueta de punt i ser vistos com a marca de col·lecció total. Les tendes de la seva marca aporten informació sobre el mercat i un major control de la distribució, sense prejudici de les tendes multimarca.
Casos als mitjans
11-02-2007
0 Comentaris
1129 Visites

Orfesa

Orfesa diversifica i va directament al client

Per a fer front a les importacions asiàtiques amb preus un 35% més baixos, Orfesa ha emprès un procés de reconversió centrat en tres principals pilars. En primer lloc, la diversificació de producte i la fabricació a mida mantenint les línies clàssiques de negoci, en segon lloc el cercar valor afegit en el disseny i finalment anar a cercar el client evitant així els intermediaris.
Casos als mitjans
19-11-2006
0 Comentaris
1705 Visites

Bassols

Aproximar-se als canals de distribució per a gestionar millor els punts de venda

Front a les importancions que han deixat tocat el seu mercat, Bassols ha replantejat les seves inversions cap a solucions imaginatives en diversos àmbits de l'empresa i especialment en el context d'aproximar-se als canals de distribució, per a arribar a una millor gestió dels punts de venda.
Casos als mitjans
03-09-2006
0 Comentaris
1217 Visites

Schuss

Botigues pròpies per aconseguir un creixement del 15%anual

Schuss aposta com a estratègia cultivar la seva marca i, per a aconseguir-ho, s'està centrant en l'obertura d'establiments propis, amb la intenció de créixer a un ritme del 15% anual. La idea no és tant substituir a les botigues multimarca, tot els problemes que aquestes tenen arraconades pels grans grups, sinó complementar-les reforçant la seva presència obrint botigues en llocs on no hi són.
Casos als mitjans
20-08-2006
0 Comentaris
1340 Visites

Tejidos Estambril

Innovant en el camp del teixit tècnic

Tejidos Estambril és el gegant espanyol en producció de teixit tècnic per a protecció del treballador (foc, químic, petroquímic, exèrcit, mossos d'esquadra...). Essent pioner en aquest camp, ha invertit en crear una firma de recerca i desenvolupament que li permeti innovar en el camp, fent vestits a mida per clients que després es generalitzen a tot el mercat.
Casos als mitjans
16-07-2006
0 Comentaris
2086 Visites
S'han trobat 474 resultats
de 461 a 470