Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



 
T'apropem l'experiència i la visió d'empresaris i professionals que comparteixen bones pràctiques, expertesa i punts de vista innovadors per afrontar els reptes competitius de l'economia global

Cooked in Barcelona

Produir de forma local permet un major control dels processos

Cooked in Barcelona fa pantalons de gamma alta prioritzant la qualitat del producte final. És per això que produeixen de forma local, per tal de controlar l'acabat final, i poder realitzar correcccions d'última hora, al mateix temps que s'adapten amb major rapidesa a les novetats demandades pels clients.
Casos als mitjans
25-02-2007
0 Comentaris
1258 Visites

Swimbox

La venda directa permet oferir preus més baixos

L'empresa tèxtil Difusió Bany d'Igualada ha decidit fer front a la competència de l'Est Europeu i Àsia millorant la seva distribució mitjançant la instal·lació de màquines de vending de banyadors a centres esportius. Optimitzen la producció de licra amb la idea de posicionar-se en preu, que és el que cerca el seu públic objectiu.
Casos als mitjans
18-02-2007
0 Comentaris
2625 Visites

Sita Murt

Prestigi de marca a través del disseny i la tenda pròpia

Sita Murt ha potenciat el prestigi de la seva marca a través del disseny i la tenda pròpia. Pujant les seves propostes a les pasarel·les Cibeles i Gaudí han aconseguit desfer-se de l'etiqueta de punt i ser vistos com a marca de col·lecció total. Les tendes de la seva marca aporten informació sobre el mercat i un major control de la distribució, sense prejudici de les tendes multimarca.
Casos als mitjans
11-02-2007
0 Comentaris
1107 Visites

Orfesa

Orfesa diversifica i va directament al client

Per a fer front a les importacions asiàtiques amb preus un 35% més baixos, Orfesa ha emprès un procés de reconversió centrat en tres principals pilars. En primer lloc, la diversificació de producte i la fabricació a mida mantenint les línies clàssiques de negoci, en segon lloc el cercar valor afegit en el disseny i finalment anar a cercar el client evitant així els intermediaris.
Casos als mitjans
19-11-2006
0 Comentaris
1673 Visites

Bassols

Aproximar-se als canals de distribució per a gestionar millor els punts de venda

Front a les importancions que han deixat tocat el seu mercat, Bassols ha replantejat les seves inversions cap a solucions imaginatives en diversos àmbits de l'empresa i especialment en el context d'aproximar-se als canals de distribució, per a arribar a una millor gestió dels punts de venda.
Casos als mitjans
03-09-2006
0 Comentaris
1201 Visites

Schuss

Botigues pròpies per aconseguir un creixement del 15%anual

Schuss aposta com a estratègia cultivar la seva marca i, per a aconseguir-ho, s'està centrant en l'obertura d'establiments propis, amb la intenció de créixer a un ritme del 15% anual. La idea no és tant substituir a les botigues multimarca, tot els problemes que aquestes tenen arraconades pels grans grups, sinó complementar-les reforçant la seva presència obrint botigues en llocs on no hi són.
Casos als mitjans
20-08-2006
0 Comentaris
1323 Visites

Tejidos Estambril

Innovant en el camp del teixit tècnic

Tejidos Estambril és el gegant espanyol en producció de teixit tècnic per a protecció del treballador (foc, químic, petroquímic, exèrcit, mossos d'esquadra...). Essent pioner en aquest camp, ha invertit en crear una firma de recerca i desenvolupament que li permeti innovar en el camp, fent vestits a mida per clients que després es generalitzen a tot el mercat.
Casos als mitjans
16-07-2006
0 Comentaris
2063 Visites

Tints Mataró

Aportacions tècniques en el camp del tintatge

Tints Mataró és una petita empresa que ofereix serveis de tintatge i que en els últims anys ha aportat una sèrie d'innovacions al mercat com la reducció del temps de tintatge en el mètode tye and dye, la invenció del pehaquímetre, un sistema que li permet estalviar el 50% d'aigua o l'estampat a dues bandes.
Casos als mitjans
10-07-2006
0 Comentaris
2662 Visites

Waldes

Tecnologia làser per millorar el disseny i acurtar terminis de lliurament

La cooperativa Waldes ha afrontat la crisi de la indústria tèxtil apostant per el disseny i acurtant els terminis de lliurament als seus proveïdors. Això ha estat possible gràcies a nous materials com resines o aliatges de zenc, coure i estany, però sobretot a l'adopció de la tecnologia làser, que a més de permetre una definició molt més alta dels gravats, escurça considerablement el temps de treball.
Casos als mitjans
26-06-2006
0 Comentaris
2290 Visites

Tecnobotón

Tecnobotón s'endinsa en el camp de la joieria

Tecnobotón no ha patit els trasbalsos dels últims anys en el sector del tèxtil gràcies a les exportacions. Ara vol aprofitar la seva experiència en el tractament del nacre i l'avantatge de disposar de la garantia d'un bon proveïdor per a expandir les seves línies de producte, sortint del tradicional botó fins a la joieria, passant pels sectors del moble, la sabata o el regal personalitzat.
Casos als mitjans
19-02-2006
0 Comentaris
1327 Visites
S'han trobat 471 resultats
de 461 a 470