Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



 
Accedeix a una selecció rigorosa de publicacions, informes i articles perquè puguis anticipar-te a les oportunitats i als reptes dels mercats, i puguis prendre decisions estratègiques millors abans que la teva competència

Accelera el teu màrqueting

En una època en què els consumidors decideixen en segons si abandonar o no una pàgina web, els professionals del màrqueting han de poder maniobrar i adaptar-se a temps real.
Font: Harvard Business Review
15-07-2013
0 Comentaris
1183 Visites
Arxivat a:Màrqueting, Lideratge

Com aprendre a pensar amb una mentalitat global

Els directius amb experiència intercultural tenen una gran demanda en aquests temps. Afortunadament, no és imprescindible tenir una àmplia experiència internacional o parlar diversos idiomes per adquirir una perspectiva global.
Font: Harvard Business Review
15-07-2013
0 Comentaris
1531 Visites

Evita les 3 típiques decisions trampa

Prendre decisions és una de les parts més crítiques de la feina de líder. Quanta més importància tingui la decisió, més risc tindràs d'enganxar-te els dits i quedar atrapat.
Font: Harvard Business Review
01-07-2013
0 Comentaris
1606 Visites

Com crear el cercle virtuós de la felicitat al teu equip

Els treballadors content i implicats són millors per a les organitzacions. Les investigacions demostren que són més creatius, produeixen millors resultats i estan disposats a fer un esforç addicional.
Font: Harvard Business Review
01-07-2013
0 Comentaris
1379 Visites

Tècniques etnogràfiques per conèixer les necessitats dels clients

Per al procés d'innovació centrada en l'usuari, és important conèixer fins l'últim detall les necessitats del client. Per fer-ho, disposem de diverses tècniques etnogràfiques, derivades de l'antropologia, que s'intentava aplicar per entendre cultures indígenes. Traspassat al món dels negocis, intenta comprendre profundament les vides o el treball dels usuaris.
Font: OME
28-06-2013
0 Comentaris
2009 Visites

Com guanyar temps per les xarxes socials

Estar a Twitter, LinkedIn o qualsevol altre xarxa social pot ser positiu per a la teva carrera i negoci, però d'on pots treure temps a la teva agenda habitualment ocupada? En alguna cosa hauràs de cedir.
Font: Harvard Business Review
18-06-2013
0 Comentaris
1122 Visites

Els clients necessiten més que productes

Els millors venedors entenen les vendes més com una consulta que com una transacció. Troben la manera de beneficiar el client més enllà del que ofereix el producte.
Font: Harvard Business Review
18-06-2013
0 Comentaris
988 Visites
Arxivat a:Màrqueting, Lideratge

Tria connexió per sobre de conflicte

A tothom agrada guanyar en una dicussió. Però cada enfrontament deixa un perdedor, i la contrapart pot acabar la discussió desanimada o mancada d'implicació.
Font: Harvard Business Review
29-05-2013
0 Comentaris
807 Visites

Com convertir-te en un líder digital

Si vas néixer abans dels anys 90 ets un immigrant digital, i segurament no comptaràs amb la traça i naturalitat amb què utilitzen els nous dispositius mòbils o interactuen a les xarxes socials els nadius digitals. El cert, però, és que pots aprendre les claus de la cultura digital i desenvolupar formes i actituds de veure les coses que faran més senzilla la teva transició al nou entorn.
Font: IESE Insight
29-05-2013
0 Comentaris
763 Visites

Observa els teus clients

Tots els negocis volen saber què opinen els seus clients. Per tant, preguntant-los n'hi hauria d'haver prou, no? No és tan senzill! Hi ha un problema fonamental de preguntar a la gent que pot afectar a la resposta: la majoria de vegades no sabran la resposta.
Font: Harvard Business Review
21-05-2013
0 Comentaris
1108 Visites
Arxivat a:Màrqueting, Lideratge
S'han trobat 744 resultats
de 1 a 10