Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



 
Posem a la teva disposició tècniques, metodologies i informació pràctica que t'ajudaran a innovar en la gestió i guanyar productivitat en els diferents processos de la teva empresa

Iniciar-se en la internacionalització: com entrar a Alemanya

Aquest material ens endinsa en el mercat alemany, el tercer importador del món l'any 2011, i ens mostra els principals errors a evitar, alhora que dóna útils recomanacions com treballar l'empatia, adaptar-se a les exigències dels clients i ser creatius en les nostres propostes.
29-10-2012
0 Comentaris
1578 Visites

Iniciar-se en la internacionalització: com entrar als Països Escandinaus

Dinamarca, Finlàndia, Noruega i Suècia, un bloc econòmic idoni per començar a exportar
Aquest material ens parla de perquè els Països Escandinaus, petits, ben organitzats, oberts i honestos, són mercats ideals per començar a exportar. La seva dimensió i manera de fer els fa accessibles, i és fàcil entendre les xarxes comercials.
29-10-2012
0 Comentaris
1769 Visites

Les possibilitats de l'empresa catalana a la Xina

Aquest material ens ofereix la possibilitat de conèixer les dades generals de la Xina, així com les característiques del Pla Quinquennal 2011-2015, especialment centrats a Hong Kong. D'altra banda, presenta diversos consells útils per a totes aquelles empreses catalanes que vulguin començar a treballar al mercat xinès.
02-10-2012
0 Comentaris
1482 Visites

Com aplicar la reforma laboral 2012

En aquest material, Ramon Bonastre i Javier Thibault, del departament d'Empresa i Ocupació i el ministeri de Treball respectivament, juntament amb diversos experts de diferents àmbits empresarials i públics, analitzen la reforma laboral de 2012 i les seves conseqüències pràctiques pels empresaris.
11-07-2012
0 Comentaris
1998 Visites

Com millorar i consolidar el teu model de negoci

Aquestes eines t'ajudaran a diferenciar el teu model de negoci i adaptar-lo al mercat amb senzilles anàlisis dels clients, l'experiència de l'usuari, la corba de valor i les competències clau de la teva empresa, els diferents tipus de proveïdors o la lògica dels ingressos.
02-03-2012
0 Comentaris
3665 Visites

Com analitzar i visualitzar el model de negoci

El model de negoci és la lògica que explica com treballa una empresa. Aquest material presenta la metodologia Business Model Canvas, on queden representats els nou elements principals d'un model de negoci. Aquesta eina complementada amb una análisi prèvia de les diferents àrees de l'empresa permetrà entendre quines són les claus del teu negoci.
02-03-2012
0 Comentaris
5017 Visites

Negociació amb inversors

Quines són les conseqüències de l'entrada d'un inversor en una empresa? Aquest material contempla els aspectes previs a la inversió, la negociació amb inversors de diferent naturalesa, el procediment i la convivència amb l'inversor. També s'analitza la relació amb l'inversor un cop aquest ja col·labora amn nosaltres.
01-12-2011
0 Comentaris
1076 Visites

Com iniciar-se a la exportació?

El seminari va explicar com ajudar les empreses catalanes a realitzar els primers passos fora del nostre país i com iniciar-se en la internacionalització. Es van presentar les eines necessàries de gestió i comercialització per iniciar l'expansió en els mercats internacionals i es van detallar els ajuts que es posen a l'abast de les empreses. També es va parlar de les institucions que donen suport a la internacionalització de les nostres empreses i que estan presents a Catalunya.
Conferència
29-11-2011
0 Comentaris
1168 Visites

La creació d'una spin-off com a vehicle per a la transferència de tecnologia en un entorn global

Seguint amb el programa formatiu de Transferència Tecnològica, adreçat a empreses catalanes i agents TECNIO, Ignasi Costas de RCD ha desgranat la vuitena sessió de formació 'La creació d'una spin-off com a vehicle per a la transferència de tecnologia en un entorn global'.
22-11-2011
0 Comentaris
1408 Visites

Com definir el model de negoci a través de la cadena de valor

Ernst Max Nielsen, expert en comercialització de la propietat intel·lectual, ens parla del procés d'anàlisi i planificació per a definir el nostre model de negoci tecnològic. Saber com comercialitzar, identificar i trobar els contactes adients, són algunes de les claus de l'èxit.
07-11-2011
0 Comentaris
1539 Visites
S'han trobat 83 resultats
de 41 a 50