Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Estàs cercant per:  Argentina x Publicats al
Ordenat per
S'han trobat 47 resultats
de 1 a 10
Tendències de mercat
01-06-2017
type
L'Argentina és un país que presenta un creixement destacat i unes oportunitats de negoci en l'àmbit de l'alimentació especialitzada i gurmet, l'electrònica i l'electricitat, la indústria farmacèutica o la maquinària, metal·lúrgia i béns d'equipament. Les empreses catalanes exporten principalment a l'Argentina productes com maquinària (18,5% del total), aparells i material elèctric (14,3%) i perfumeria i cosmètica (9,8%).
Jornades i monogràfics
10-05-2012
type
El continent americà segueix sent el present i futur més immediat de l'empresa catalana que vol créixer a l'exterior. El continent compta amb economies avançades com els Estats Units o Canadà amb un alt nivell de consum, i països emergents llatinoamericans que creixen amb força en indústria, infraestructures i construcció. T'oferim una selecció de nínxols de mercat per ajudar la teva empresa a créixer a Amèrica.
Jornades i monogràfics
30-05-2011
type
En aquesta sessió s'han presentat les oportunitats del sector d'infraestructures i habitatge social existents en aquests moments en els diferents mercats americans, així com les diverses fórmules per aprofitar-les.
Publicacions
01-03-2009
type
L'estudi identifica alguns del principals sectors amb major oportunitat d'expansió per als propers anys a Mèxic, Brasil, Argentina, Colòmbia i Xile, que comprenen sectors de nova generació, com les TIC i la societat de la informació, d'elevada sofisticació com el farmacèutic i sectors més tradicionals com el de l'agroindústria, els components d'automoció i el turisme.
Idees d´experts
30-04-2012
type
Trini Bofarull | Cap per als mercats d'Amèrica d'ACC1Ó , ACC1Ó // Amèrica compta amb algunes de les principals potències econòmiques mundials del moment. Liderat pels Estats Units, el Brasil i Mèxic, el continent també ofereix oportunitats en diversos països emergents que disposen de recursos gràcies als preus elevats de les matèries primeres. Els projectes importants de desenvolupament, especialment en infraestructures, són oportunitats a tenir en compte per l'empresa catalana.
Casos d´empresa
15-10-2010
type
Mediapro // Mediapro és especialista en la prestació integral de serveis audiovisuals. Es tracta d'un grup d'empreses que engloba tots els àmbits de la comunicació. A l'entorn internacional ha anat creant filials a l'estranger, on destaquen les de Portugal, Estats Units o el Golf Pèrsic.
Idees d´experts
11-12-2009
type
Horacio Babini | Director , CPN d'ACC1Ó a Buenos Aires // Horacio Babini treballa al Centre de Promoció de Negocis (CPN) de Buenos Aires (Argentina) des de fa cinc anys per acompanyar les empreses en el seu procés d'internacionalització al mercat d'Argentina, Bolívia, Paraguai, Colòmbia, Equador i Perú. Està convençut que el mercat llatinoamericà ofereix grans oportunitats per a les empreses catalanes.
Casos d´empresa
09-09-2009
type
La Fundació RACC //

Mitjançant el programa IRAP (International Road Assessment Program), la Fundació RACC exporta a Europa, Àfrica i Sud-amèrica coneixement en seguretat viària. L'objectiu: contribuir a reduir els accidents en carretera, que es preveu que seran la segona causa de mort al món l'any 2020, per darrere de les malalties cardiovasculars.

Idees d´experts
12-11-2008
type
Horacio Babini | Director , Centre de Promoció de Negocis d'ACC1Ó a Buenos Aires (Argentina) // El canvi en el model econòmic a l'Argentina durant el 2002 va servir per potenciar el sector del software. Actualment, hi ha 1500 empreses al país que s'hi dediquen i generen milers de llocs de treball. Un fet que significa bones oportunitats per a les empreses catalanes que vulguin engegar un negoci al país.
Casos d´empresa
21-01-2008
type
NTR // Es relaten les dificultats i els passos seguits, tant si eren planificats com si es van anar modificant, de la implantació a l'Amèrica Llatina de l'empresa NTR, amb l'acompanyament del COPCA. Concretament, es comenta com d'una primera idea d'implantar-se a Xile, es va canviar el projecte pel de implantar-se a Brasil.
de 1 a 10