Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Estàs cercant per:  Perú x Publicats al
Ordenat per
S'han trobat 19 resultats
de 1 a 10
Idees d´experts
08-09-2017
type
Salvador Esteve | Director de l'Oficina Exterior de Catalunya a Lima // Salvador Esteve, director de l'Oficina exterior d'ACCIÓ a Lima, ens dona la seva visió experta de les experiències catalanes en aquella zona i fa una descripció dels sectors més interessants per fer negoci al Perú.
Tendències de mercat
01-06-2017
type
El Perú és un mercat que ofereix oportunitats de negoci principalment en els sectors de l'alimentació, la indústria farmacèutica, la salut i els equipaments mèdics, i el tèxtil i moda. Catalunya exporta sobretot maquinària (17,4%) , aparells i material elèctric (13%) i plàstics (6,8%).
Jornades i monogràfics
15-07-2013
type
La regió andina s'ha erigit com un dels principals pols de creixement a l'Amèrica Llatina. Liderada per la consolidació de Colòmbia i el Perú, partia per darrere de tradicionals potències com Xile o el Brasil, però la seva acceleració progressiva és ferma i constant. En aquest monogràfic descobrim les claus del seu creixement, així com diverses experiències empresarials catalanes amb èxit en aquesta regió.
Jornades i monogràfics
08-07-2013
type
El cicle "La internacionalització de l'empresa" arribava a l'onzena etapa presentant un dels mercats amb més creixement i millors perspectives dels últims anys: el Perú. Un mercat sovint oblidat en les grans anàlisis, però d'enorme importància. Xavier Gimbert, professor i director de l'Àrea d'Amèrica Llatina d'ESADE; Horacio Babini, director de l'oficina d'ACC1Ó a Buenos Aires; i Alfred Puig, director general de Sud, han explicat els detalls d'un mercat a tenir molt en compte.
Casos d´empresa
17-07-2013
type
Casals Ventilació // Casals Ventilació, empresa referent en el sector dels ventiladors, ha trobat en la internacionalització els nous aires necessaris per seguir creixent. El mercat de la regió andina, encapçalats pel Perú i Colòmbia, s'ha convertit en una de les destinacions preferides de l'empresa.
Casos d´empresa
08-07-2013
type
Sud Energies Renovables // La pime catalana Sud, dedicada als projectes d'enginyeria en energies renovables, fa 6 mesos que és present al Perú. Alfred Puig, director general de l'empresa, explica tots els detalls del procés d'internacionalització que ha conduït a constituir una nova societat al país andí: Norte.
Idees d´experts
08-07-2013
type
Horacio Babini | Director del Centre de Promoció de Negocis d'ACC1Ó a Buenos Aires , ACC1Ó // El potencial del Perú crida cada cop més l'atenció. Mentre lidera la comunitat andina, es va fent un lloc destacat entre els països emergents a l'àmbit mundial. Horacio Babini, director del Centre de Promoció de Negocis d'ACC1Ó a Buenos Aires, repassa les característiques i oportunitats d'un mercat que, de forma discreta però sense aturador, s'està convertint en referència.
Idees d´experts
08-07-2013
type
Xavier Gimbert | Professor i director de l'Àrea d'Amèrica Llatina , ESADE // Que l'Amèrica Llatina és una de les zones emergents a l'àmbit mundial és sobradament conegut. No ho és tant, però, el gran desenvolupament que està vivint el Perú. Xavier Gimbert, professor i director de l'Àrea d'Amèrica Llatina d'ESADE, posa sobre la taula les principals xifres d'un país que, venint des del darrere, accelera amb força.
Idees d´experts
26-04-2012
type
Frederic Subirats | Director , Centre de Promoció de Negocis d'ACC1Ó a Bogotà // Colòmbia presenta importants avantatges competitius per a les empreses catalanes que volen fer negocis des de la regió andina. Amb una clara vocació d'obertura internacional cap a Amèrica, Europa i Àsia Pacífic, Colòmbia creix amb solidesa i estabilitat. Frederic Subirats, director del Centre de Promoció de Negocis d'ACC1Ó a Bogotà, ens dóna tres claus per aprofitar el seu potencial.
Idees d´experts
15-02-2011
type
Gustavo Bassotti | Àrea Multilateral , Tourism&Leisure Europraxis // Per Gustavo Bassotti, director de l'Àrea Multilateral de Tourism&Leisure Europraxis, les claus de l'èxit per guanyar concursos de contractació pública internacional són: d'una banda, una bona planificació de recerca d'oportunitats de negoci i, de l'altra, establir aliances amb empreses o socis locals allà on vulguem instal·lar-nos.
de 1 a 10