Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Estàs cercant per:  Xarxes socials x Publicats al
Ordenat per
S'han trobat 77 resultats
de 1 a 10
Jornades i monogràfics
23-07-2012
type
En aquest recull de continguts us oferim eines per millorar l'estratègia i el model de negoci i idees per optimitzar les vendes i treure profit de les oportunitats d'internet i les xarxes socials. Per fer-ho, coneixem els casos de Moritz i Ceres Roura, i escoltem les opinions d'experts en estratègia i màrqueting com Jorge Serra, Miquel Àngel Oliva, Enric Jové, Daniel Dévai o David Boronat.
Jornades i monogràfics
02-07-2012
type
En un moment on tothom té clar que sense Internet és complicat que un negoci funcioni, cal conèixer quines oportunitats i reptes ofereix realment. David Boronat, CEO de Multiplica, repassa les tendències del sector per conèixer què serà realment important, i què quedarà en un foc d'encenalls.
Jornades i monogràfics
08-11-2011
type
L'objectiu de la sessió, amb més de 120 assistents, va ser establir els punts clau per definir el pla de màrqueting digital d'una empresa: com plantejar, executar i mesurar una estratègia eficaç i rendible de presència en els mitjans socials.
Jornades i monogràfics
18-05-2011
type
Les notícies sobre la propera sortida a borsa de companyies com Facebook, Groupon o Linkedin, i les seves valoracions, tornen a posar sobre la taula el debat del futur d'Internet, i el negoci que s'hi pot generar. Aquest Esmorzar ha comptat amb una taula rodona on tres personalitats d'aquest món han debatut les seves respectives visions.
Jornades i monogràfics
16-11-2010
type
Aquest Esmorzar de finançament presenta una opció diferent: un nou format buscant la participació i la comunicació bidireccional de l'auditori per tal de fomentar el networking i la interacció entre els assistents.
Catàlegs
01-02-2009
type
Catàleg que reculls els perfils tecnològics de les empreses participants en el Brokerage Event que es van dur a terme al Pavelló Català del Mobile World Congress del 16 al 19 de febrer de 2009.Aquests perfils son ofertes de tecnologia, demandes de tecnologia, cerques de socis per a projectes d'investigació dins el 7è Programa Marc; també esdevé una promoció a nivell mundial de les més de 100 empreses catalanes que hi apareixen.
Publicacions
01-10-2005
type
Amb l'objectiu de donar a conèixer les principals fites històriques i els personatges més importants en el desenvolupament d'internet, s'adreça a empreses i emprenedors de qualsevol mida i sector i al públic en general. Mitjançant les entrevistes realitzades per l'autor, aquest llibre ens apropa al coneixement d'internet a través dels fets i anècdotes dels principals personatges que han estat clau en el seu desenvolupament des de l'any 1964 fins a l'actualitat
Idees d´experts
22-10-2012
type
Carles Revilla // Internet ofereix un ampli ventall d'eines que han transformat la manera de treballar i l'accés a la informació i han reduït considerablement les distàncies. Aquestes eines, vàlides per a qualsevol ús professional, també tenen aplicació en l'àmbit de les exportacions i el comerç internacional. En aquesta presentació, Carles Revilla explica com treure profit de les eines digitals en el camp de la internacionalització.
Idees d´experts
22-10-2012
type
Carles Revilla // L'evolució d'Internet ha provocat un canvi en els hàbits de consum, les relacions personals cada vegada es vehiculen més a través de la tecnologia i la quantitat d'informació disponible ha crescut de forma exponencial. Aquests canvis han arribat a sectors tradicionals, van més enllà del màrqueting i afecten l'empesa en aspectes com els recursos humans, l'R+D, l'atenció al client o el finançament, entre d'altres. En coneixerem diversos exemples pràctics.
Idees d´experts
02-07-2012
type
David Boronat | CEO , Multiplica // Quines són les principals tendències d'Internet? Cap a on evoluciona? Com han de treballar les empreses la seva vida online? David Boronat, CEO de Multiplica, repassa tots els elements que configuren l'estat actual d'Internet i la previsió sobre com evolucionarà per estar preparats. Els smartphones i les xarxes socials són els principals motors de canvi per a la reinvenció d'Internet.
de 1 a 10