Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Estàs cercant per:  Màrqueting x Publicats al
Ordenat per
S'han trobat 108 resultats
de 1 a 10
Jornades i monogràfics
12-12-2016
type
Vols tenir informació sobre l'ecosistema emprenedor català? Vols saber quins són els grans èxits de les start-ups de Catalunya? O les inversions més destacades? Tot això i molt més està recollit a la nova plataforma virtual on les start-ups catalanes es connecten al món. És l'únic espai on es recullen les xifres i les dades de més de 1.100 start-ups.
Idees d´experts
07-10-2015
type
Pol Hortal | tutor del Programa Start-up Catalonia // Pol Hortal és tutor de Start-up Catalonia i està especialitzat en Internet, Màrqueting i Estratègia de Negoci. Ha participat de manera activa en la concepció i materialització de 15 start-ups. Ha portat més de 300 projectes de comunicació i màrqueting en diferents sectors i mercats per a grans marques.
Jornades i monogràfics
12-03-2013
type
La primera edició del Barcelona Fashion Summit va acollir, en el marc del 080 Barcelona Fashion, més de 300 professionals del sector de la moda. L'objectiu de la jornada era debatre i posar de manifest els reptes, oportunitats i tasques a realitzar en la gran distribució de la moda amb l'horitzó fixat al 2020. L'auditori de l'edifici DHUB va acollir diverses ponències i taules rodones on destacats experts del sector de la moda van compartir les seves opinions i experiències.
Jornades i monogràfics
28-09-2012
type
Un estudi dirigit per la Fundació Creafutur ens permet conèixer les característiques i tendències del nou consumidor. Guillem Ricarte, director general de Creafutur, exposa els resultats d'aquest ampli treball centrat en països com els Estats Units, Suècia, Alemanya, França, Espanya, el Brasil i la Xina.
Jornades i monogràfics
21-12-2011
type
Les empreses que vulguin tenir èxit a Internet avui dia necessiten una estratègia de màrqueting digital. En aquesta jornada, diversos experts d'agències especialitzades donen les claus per reeixir en aquest àmbit a través de l'exemple de 10 empreses catalanes.
Jornades i monogràfics
08-11-2011
type
L'objectiu de la sessió, amb més de 120 assistents, va ser establir els punts clau per definir el pla de màrqueting digital d'una empresa: com plantejar, executar i mesurar una estratègia eficaç i rendible de presència en els mitjans socials.
Jornades i monogràfics
22-03-2011
type
Quines són les grans tendències de consum a mitjà termini? Com puc preparar la meva empresa per aprofitar les oportunitats? En aquesta nova sessió del Club d'Innovadors es va donar resposta a aquestes qüestions amb experts de Creafutur i del Copenhagen Institute for Future Studies.
Guies I+I
01-06-2010
type
Aquesta guia vol posar a disposició de l'empresa un procés de reflexió estratègica orientada al mercat. També vol oferir una metodologia per a l'execució de l'estratègia en l'àmbit comercial i de màrqueting que tingui present la innovació i que sigui també útil per a qualsevol empresa, independentment de la seva dimensió, els seus recursos i el seu àmbit d'actuació.
Jornades i monogràfics
12-01-2010
type
La Jornada Euroecom '09, celebrada l'11 de desembre al CaixaForum de Barcelona, va consolidar l'idea que les habilitats digitals dels professionals de qualsevol àmbit i dels directius i gestors de les organitzacions, són un factor de competitivitat clau per a les empreses i no només una eina del departament de màrqueting i comunicació.
Guies I+I
01-10-2009
type
Amb un conjunt molt pràctic i estructurat segons les fases del procés, en capítols de lectura independent, aquesta guia pretén ajudar a l'empresa a reforçar la seva capacitat de desenvolupar nous productes. Dins de cada fase s'aprofundeix en les darreres tendències i tecnologies relacionades (ecodisseny, etnografia, PLM, ...),
de 1 a 10