Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Estàs cercant per:  Marroc x Publicats al
Ordenat per
S'han trobat 39 resultats
de 1 a 10
Tendències de mercat
21-03-2016
type
El Marroc manté relacions favorables amb Catalunya. Les exportacions catalanes no han parat de créixer en els últims anys i han assolit un valor de 1.283,1 milions d'euros el 2016, el que suposa un 5,7% més respecte de l'any anterior. Catalunya ven al Marroc principalment aparells i material elèctric (20,9%), plàstics (7,8%) i maquinària (6,9%), i el volum de les exportacions catalanes al Marroc representa el 18,5% de les vendes de l'Estat espanyol al país. El Marroc ofereix oportunitats de negoci en els sectors de l'electrònica i l'electricitat, el sector químic, el packaging i els materials i matèries primeres.
Jornades i monogràfics
08-05-2012
type
Descobrir l'enorme potencial que ofereixen els mercats de l'Àfrica i l'Orient Mitjà, una regió jove i en transformació que vol agafar el relleu econòmic dels mercats emergents d'Amèrica i Àsia. Aquest monogràfic t'ofereix idees i oportunitats per ajudar la teva empresa a créixer en una zona que s'obre a l'exterior sense complexos.
Jornades i monogràfics
14-03-2012
type
Emmarcat en la Missió Empresarial que ACC1Ó va organitzar al Marroc entre el 29 de febrer i el 2 de març, va tenir lloc a Casablanca un fòrum empresarial per tal d'establir una nova cooperació econòmica entre el Marroc i Catalunya.
Publicacions
01-06-2007
type
En un món que evoluciona ràpidament, el que val per avui, ja no val per demà. El mercat demana cada vegada productes més personalitzats, quan no vol participar directament en el seu disseny i creació. En aquest món on el negoci és cada vegada més immaterial, manen la creativitat i la innovació, autèntic valor afegit en una economia mundial que mai no s'atura.
Publicacions
01-05-2007
type
El treball estudia els sectors agroalimentari, turisme, electrònica i TIC, tèxtil, construcció i medi ambient al Marroc, Algèria, Tunísia, Egipte, Israel, Síria, Jordània i Turquia, analitzant els eixos de futur sobre els que basen el seu desenvolupament: plans d'infraestructures, plans estratègics, polítiques de govern i reformes estructurals, a partir dels quals se n'extreuen oportunitats i recomanacions per a les empreses catalanes.
Idees d´experts
30-04-2012
type
Sandra Ferrer | Cap de Mercats per a l'Àfrica i l'Orient Mitjà , ACC1Ó // No per desconegut i exòtic, el mercat que engloba l'Àfrica i l'Orient Mitjà ofereix menys oportunitats per l'empresa catalana. Al contrari. Es preveuen importants creixements en els diferents països emergents pels propers anys, que cal aprofitar a partir del coneixement i l'assessorament. Sandra Ferrer comparteix la seva visió del continent i les claus per tenir-hi èxit comercial.
Idees d´experts
11-04-2012
type
Kamal Elmedkouri | Director , Centre de Promoció de Negocis d'ACC1Ó a Casablanca // El Marroc presenta diverses oportunitats que poden aprofitar les empreses catalanes. Kamal Elmedkouri, director del Centre de Promoció de Negocis d'ACC1Ó a Casablanca, situa l'estat del mercat marroquí i assenyala les idees fonamentals que cal conèixer per reeixir-hi. Ser la porta d'entrada al mercat africà és un dels seus punts forts.
Casos d´empresa
06-05-2011
type
Grup Premo // Els vehicles híbrids ja són una realitat i els vehicles verds ho seran el 2012. L'adaptació a les necessitats dels clients ha portat el grup Premo, en primer lloc, a internacionalitzar-se i, en segon lloc, a fabricar components inductius per a vehicles verds: els vehicles del futur immediat en un mercat que és mundial.
Idees d´experts
15-02-2011
type
Gustavo Bassotti | Àrea Multilateral , Tourism&Leisure Europraxis // Per Gustavo Bassotti, director de l'Àrea Multilateral de Tourism&Leisure Europraxis, les claus de l'èxit per guanyar concursos de contractació pública internacional són: d'una banda, una bona planificació de recerca d'oportunitats de negoci i, de l'altra, establir aliances amb empreses o socis locals allà on vulguem instal·lar-nos.
Casos d´empresa
17-01-2011
type
Grup Serhs // El que va néixer el 1975 com una cooperativa avui s'ha convertit en un dels principals proveïdors de serveis turístics en tot el món amb projectes a Rússia, el Marroc i el Brasil. Aquest creixement internacional ha estat gràcies a l'experiència adquirida per detectar les oportunitats de negoci i saber oferir un producte diferenciat segons el país, i així, crear valor afegit.
de 1 a 10