Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Estàs cercant per:  Gestió de clients x Publicats al
Ordenat per
S'han trobat 68 resultats
de 1 a 10
Jornades i monogràfics
28-09-2012
type
Un estudi dirigit per la Fundació Creafutur ens permet conèixer les característiques i tendències del nou consumidor. Guillem Ricarte, director general de Creafutur, exposa els resultats d'aquest ampli treball centrat en països com els Estats Units, Suècia, Alemanya, França, Espanya, el Brasil i la Xina.
Jornades i monogràfics
23-07-2012
type
En aquest recull de continguts us oferim eines per millorar l'estratègia i el model de negoci i idees per optimitzar les vendes i treure profit de les oportunitats d'internet i les xarxes socials. Per fer-ho, coneixem els casos de Moritz i Ceres Roura, i escoltem les opinions d'experts en estratègia i màrqueting com Jorge Serra, Miquel Àngel Oliva, Enric Jové, Daniel Dévai o David Boronat.
Jornades i monogràfics
08-11-2011
type
L'objectiu de la sessió, amb més de 120 assistents, va ser establir els punts clau per definir el pla de màrqueting digital d'una empresa: com plantejar, executar i mesurar una estratègia eficaç i rendible de presència en els mitjans socials.
Guies I+I
01-06-2010
type
Aquesta guia vol posar a disposició de l'empresa un procés de reflexió estratègica orientada al mercat. També vol oferir una metodologia per a l'execució de l'estratègia en l'àmbit comercial i de màrqueting que tingui present la innovació i que sigui també útil per a qualsevol empresa, independentment de la seva dimensió, els seus recursos i el seu àmbit d'actuació.
Jornades i monogràfics
12-01-2010
type
La Jornada Euroecom '09, celebrada l'11 de desembre al CaixaForum de Barcelona, va consolidar l'idea que les habilitats digitals dels professionals de qualsevol àmbit i dels directius i gestors de les organitzacions, són un factor de competitivitat clau per a les empreses i no només una eina del departament de màrqueting i comunicació.
Jornades i monogràfics
10-12-2008
type
A l'onzena Jornada Euroecom s'ha analitzat l'actualitat sobre Internet i els nous canals interactius i s'han debatut els factors d'èxit en la planificació d'estratègies de Màrqueting Digital.
Eines I+I
01-05-2008
type
El disseny industrial, intrínsecament, és una activitat creadora i constitutiva que configura els productes i que actua com a pont entre l'individu i els productes. El camp d'aplicació és molt ampli i tendeix a equilibrar els interessos dels consumidors i els plantejaments socials, amb els requeriments de l'activitat industrial, de la sostenibilitat del medi ambient i de la seguretat del producte
Publicacions
01-05-2007
type
El treball analitza les tendències del sector en els mercats amb més potencial aprofitable per les empreses catalanes (Nord-americà, Brasil, Europa, Rússia, Xina, India, Japó i Austràlia), centrant-se en l'estudi dels valors i les costums dels consumidors que afecten al màrqueting mix, les regulacions de l'administració que afecten a la distribució i el control de qualitat, i altres aspectes mercadotècnics com les estratègies de fidelització, branding i atenció al client.
Guies I+I
01-05-2002
type
Aquesta publicació serveix per apropar l'auditoria de qualitat a les empreses, ja que és una de les eines fonamentals per al seguiment i millora d'un sistema de gestió de la qualitat. A més, contribueix al progrés continu de l'organització i la seva adaptació a les necessitats dels clients.
Idees d´experts
28-09-2012
type
Guillem Ricarte | Director general , Creafutur // Com ha afectat la crisi als valors i a les actituds dels consumidors d'arreu del món? Quines diferències hi ha per països? Guillem Ricarte, director general de Creafutur, presenta els resultats d'aquest estudi que analitza la situació dels consumidors a diversos mercats principals de l'escena mundial.
de 1 a 10