Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Estàs cercant per:  Estratègia comercial x Publicats al
Ordenat per
S'han trobat 86 resultats
de 1 a 10
Jornades i monogràfics
21-07-2015
type
Quins tipus de societat existeixen i quina és la normativa essencial que cal saber abans d'engegar-ne alguna? A propòsit del patrocini de Deloitte del Congrés Catalunya Emprèn, on els projectes seleccionats reben de part de la consultoria un matí de formació, ACCIÓ ha convidat tres assessors de Deloitte —especialitzats en l'àmbit laboral, mercantil i fiscal— a un Esmorzar de Finançament per tal d'esclarir tots aquells dubtes recurrents que poden aparèixer a l'hora de constituir una societat.
Jornades i monogràfics
21-04-2015
type
Es pot emprendre sense recursos? Coneixes el Bootstrapping? I el crowfunding? Des de la seva experiència com a emprenedor, consultor i directiu, Marc Fernàndez ha recopilat una sèrie de consells per a emprenedors que recull en el seu llibre Jo emprenc! 20 píndoles per a emprenedors. Marc Fernàndez actualment lidera INNIO, una acceleradora d'idees que ajuda a les empreses a innovar i millorar el seu posicionament al mercat.
Jornades i monogràfics
21-03-2015
type
El Media for Equity és una alternativa de finançament basada en ajudar les start-ups a créixer mitjançant potents campanyes de màrqueting i publicitat, a canvi de participacions en l'accionariat de la societat. El Media for Equity permet que la start-up tingui un creixement ràpid i sostenible, que millori el seu posicionament respecte a la competència, i facilita la internacionalització. Atresmedia, Grup Godó, Grup Zeta o Mediaset, ja han fet operacions d'aquest tipus.
Jornades i monogràfics
23-07-2012
type
En aquest recull de continguts us oferim eines per millorar l'estratègia i el model de negoci i idees per optimitzar les vendes i treure profit de les oportunitats d'internet i les xarxes socials. Per fer-ho, coneixem els casos de Moritz i Ceres Roura, i escoltem les opinions d'experts en estratègia i màrqueting com Jorge Serra, Miquel Àngel Oliva, Enric Jové, Daniel Dévai o David Boronat.
Jornades i monogràfics
21-12-2011
type
Les empreses que vulguin tenir èxit a Internet avui dia necessiten una estratègia de màrqueting digital. En aquesta jornada, diversos experts d'agències especialitzades donen les claus per reeixir en aquest àmbit a través de l'exemple de 10 empreses catalanes.
Publicacions
12-04-2011
type
El sector de l'alimentació a Catalunya no és només un dels més importants en termes de volum de facturació (18.000 milions d'euros) i ocupats (75.000), sinó que ha estat al llarg d'aquests darrers anys un dels sectors que ha crescut amb major regularitat i que menys ha patit les conseqüències de la crisi.
Publicacions
10-06-2010
type
Estudia i analitza la indústria nàutica esportiva a Catalunya. Detecta les principals tendències del mercat i segmenta les empreses del sector a l'àmbit global. Analitza l'entorn català per al desenvolupament de la indústria nàutica i defineix reptes estratègics que tenen les empreses del negoci.
Jornades i monogràfics
12-01-2010
type
La Jornada Euroecom '09, celebrada l'11 de desembre al CaixaForum de Barcelona, va consolidar l'idea que les habilitats digitals dels professionals de qualsevol àmbit i dels directius i gestors de les organitzacions, són un factor de competitivitat clau per a les empreses i no només una eina del departament de màrqueting i comunicació.
Publicacions
15-11-2009
type
La indústria fotovoltaica viu moments realment apassionants. La seva evolució recent ha estat explosiva. El context energètic actual, marcat per l'alta volatilitat en els preus de les matèries primeres, la dependència energètica exterior, la permanent controvèrsia que suscita l'energia nuclear i l'oportunitat històrica i tecnològica de poder transformar una energia solar "gratuïta" en electricitat, dibuixa un panorama prometedor per a aquesta font d'energia renovable.
Jornades i monogràfics
06-11-2009
type

L'espai d'interACC1Ó d'ACCIÓ recull tots els continguts derivats de les sessions d'interACC1Ó 09 que, durant els mesos de setembre i octubre, s'han celebrat a diferents ciutats catalanes amb l'objectiu d'acostar als empresaris noves oportunitats de negoci per ajudar-los a afrontar l'actual cicle econòmic.

de 1 a 10