Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Estàs cercant per:  Canvi estratègic x Publicats al
Ordenat per
S'han trobat 74 resultats
de 1 a 10
Jornades i monogràfics
20-12-2016
type
Vallformosa // Quins factors són necessaris per detectar oportunitats de millora? Hi ha algun mètode per fomentar noves idees en innovació? Com poden gestionar-se les innovacions incrementals i disruptives dins l'empresa? Descobreix com ho fan a Vallformosa, una empresa d'un sector tradicional però amb una actitud molt innovadora.
Casos d´empresa
25-10-2011
type
Conserves Ferrer // L'empresa bagenca ha afrontat una nova estratègia per seduir el públic jove després d'analitzar quin segment de mercat volien atacar. S'hi dirigeixen a través dels canals que ofereixen les noves tecnologies i ampliant l'oferta. Amb la seva àmplia gamma de productes, Conserves Ferrer vol demostrar que es pot cuinar ràpid i amb productes de qualitat.
Idees d´experts
21-10-2011
type
Encarnació Avilés | Cap de Projectes Sectorials, Àrea de Dinamització de Clústers , ACC1Ó // Quins són els factors clau de competitivitat per a les empreses del clúster carni porcí català? Encarnació Avilés, cap de Projectes Sectorials d'ACC1Ó, ens explica en dos minuts els reptes estratègics i les oportunitats del clúster de carn de porc més important d'Europa, així com les iniciatives i els projectes posats en marxa.
Casos d´empresa
26-11-2010
type
Kibuc // La cadena de mobles de disseny Kibuc no vol encomanar-se dels efectes depriments de la crisi i es disposa a fer un gran salt endavant que l'ha de dur a obrir un gran centre de venda i exposició a Barcelona, que ha d'esdevenir, en paraules del president de l'empresa, Xavier Soria, "el temple on mostrarem al mercat totes les innovacions que volem incorporar en la nova generació de productes".
Casos d´empresa
11-09-2010
type
Avinent // Avinent, la divisió d'implantologia dental del grup Vilardell Purtí, fabricant de components mecànics de precisió, té molt clar que la seva projecció en el futur dependrà en bona part del seu comportament als mercats internacional.
Casos d´empresa
10-05-2010
type
Rieju // Rieju és fabricant de motos des del 1942, i ha començat a apostar pel transport sostenible amb la moto elèctrica, amb sortida al mercat el 2011. Aquesta producció s'ha dut a terme consorciada amb tot un seguit d'empreses del sector i amb l'administració pública per la complexitat de la proposta (ja que s'han de tenir en compte el sistema de càrrega).
Casos d´empresa
03-05-2010
type
Dabel // Al veure l'efecte de la crisi al sector de l'automoció, Dabel va decidir reinventar-se desenvolupant un nou producte. Així, han dedicat els seus esforços als nous suports de tecnologia led en la il·luminació i han volgut treure al mercat una línia de làmpades amb bombetes que es surten dels estàndards, amb un sistema electrònic que garanteix més hores de vida i la combina amb la màxima qualitat.
Casos d´empresa
12-04-2010
type
Gas Gas // Gas Gas ha esdevingut referència al sector gràcies a la seva presència en el camp de la competició de motos trial i enduro, assolint així difusió en tres continents i aportant innovacions tècniques any rere any. La possibilitat que el mercat es vegi afeblit per les deslocalitzacions hauria de ser frenada, segons Gas Gas, regulant el camp del trial de camp.
Casos d´empresa
29-03-2010
type
Conzentra // L'aposta de Conzentra en el comerç electrònic es basa en la fuga actual de compradors online potencials que actualment estan fugint cap a webs estrangeres. Conzentra aposta per un servei integral de comerç online per a tot tipus de clients.
Casos d´empresa
01-03-2010
type
Ossa // La tradicional empresa de motocicletes Ossa ha esta venuda a un nou equip que pretén aprofitar el record que té el públic de l'empresa per tal de poder recomençar amb la producció d'un nou model de moto per any, alhora que ho complementarà amb el disseny de roba vintage vinculada a la imatge de la marca.
de 1 a 10