Seccions

Coneixement 

Banc de coneixement

Banc de Coneixement Empresarial



- Enrere
Estàs cercant per:  Avenços tecnològics x Publicats al
Ordenat per
S'han trobat 159 resultats
de 1 a 10
Jornades i monogràfics
20-12-2016
type
Què cal tenir en compte per innovar a través de start-ups? Quins són els beneficis per fer-ho? Es pot fer corporate venturing i no morir en l'intent? Descobreix com l'empresa Zobele integra les start-ups en el seu procés d'innovació de manera que les dues parts obtenen beneficis.
Idees d´experts
20-12-2016
type
Ferran Vilà //

En Ferran Vilà, director d'Innovació i Desenvolupament de Negoci, explica en aquesta entrevista allò que per ell és essencial per innovar, com ha sistematitzat la innovació per aconseguir una millora continua i una reducció dels costos i com ha aconseguit una plantilla proactiva al canvi.

Jornades i monogràfics
09-11-2016
type
Què cal tenir en compte per innovar a través de start-ups? Quins són els beneficis per fer-ho? Es pot fer corporate venturing i no morir en l'intent? Descobreix com l'empresa Zobele integra les start-ups en el seu procés d'innovació de manera que les dues parts obtenen beneficis.
Jornades i monogràfics
21-09-2016
type
Una PIME que utilitza la innovació per créixer, per ser més fort, per diferenciar-se de la competència i plantar cara a grans multinacionals. Així podríem definir a Chimigraf, una empresa líder en tints i vernissos que ha decidit millorar el procés i la visibilitat dels seus projectes d'innovació i que acaba de guanyar l'SME Instrument.
Jornades i monogràfics
15-07-2016
type
Cooltra ha apostat per un model de negoci innovador com a palanca per a l'expansió de la seva empresa de lloguer de motocicletes. Ha desenvolupat el motosharing, un nou servei que se centra en el concepte de pagament per ús i que integra tecnologia per oferir servei al lloc i al moment que el client ho necessita, a través d'una aplicació mòbil.
Idees d´experts
20-12-2015
type
Colòmbia és un país amb 49 milions d'habitants i amb un PIB que ha crescut de forma sostinguda en els darrers 15 anys (4,5% de mitjana). Malgrat els èxits macroeconòmics, el país enfronta problemes estructurals, baixa productivitat i poca diversificació. En conseqüència, requereix urgentment un model d'R+D i innovació que afegeixi valor als productes industrials i a l'oferta exportable colombiana. Tot plegat, obre oportunitats de negoci en la transferència de tecnologia per a les empreses que vulguin invertir al país.
Idees d´experts
01-05-2015
type
Europa aposta per fomentar la indústria 4.0, el nou model d'indústria nascut de la fàbrica intel·ligent i d'una visió de la fabricació informatitzada, amb tots els processos interconnectats per la Internet de les coses (IOT). La indústria 4.0 aviat impulsarà canvis fonamentals en el teixit empresarial català, fet que generarà nous reptes i noves oportunitats.

Idees d´experts
09-11-2016
type
Joaquim Llorente //

Joaquim, Llorente, Chief Innovation Officer, ens explica en aquesta entrevista com es fa, si ho pot fer qualsevol empresa i quins beneficis n’obté. Coneix com és el model d’innovació de Zobele, els factors imprescindibles per iniciar nous projectes d’innovació, la seva metodologia per fer cocreació i, sobretot, com innovar a través de start-ups.

Casos d´empresa
21-09-2016
type
Chimigraf // Armand Marcé, director general de l'empresa, ens explica en aquest vídeo què entén ell per innovació, com l'han estructurat a Chimigraf i ens dóna pistes de com implantar un model d'innovació... ja us avancem que hi ha molt de col·laboració i d'aliances.
Casos d´empresa
21-09-2016
type
Chimigraf // Jose Luis Casbas, controller de Chimigraf, parla en aquest vídeo dels passos que ha seguit Chimigraf per arribar a ser campions de l'SME Instrument. L'impacte d'aquest procés ha estat tan positiu que recentment l'empresa ha aconseguit obtenir finançament per a un projecte de tintes intel·ligents a les fases 1 i 2 de l'Instrument PIME del programa Horitzó 2020. Com explica en aquest vídeo, per aconseguir aquest i molts altres instruments, esdevé fonamental que la innovació formi part de l'estratègia.
de 1 a 10